"U" Kategorisi

Undun – Withered
Eye?s closed, face down Pull me up just to drag me down Let this wicked hatred brood inside of me Burning up inside I feel it blistering I feel it blistering There is something inside I feel it eat away at me I try to understand the way that its affecting me And everything that…
Undun – Insecurity
Remember the truth Every part of me cries out to hear the truth But still I run away and start to come unglued And now I’m nothing to you, and I’ll never do whats needed I’m waiting for you, and seeking whats true, believe it I’m seeking whats true, and your trying to decieve it…
Undun – Hate
This is hate This is pain This is life 1,2,3 GO! Fear guides me through this You can’t control this All the fucking lies, every alibi, that’s the reason why, and you can’t realize Everything feeds on hate makes us part of what you create Everything feeds on pain draws us in to what you…
Undun – Endless
Looking out on a barren wasteland Searching for some piece of me I’m frozen in this shallow quicksand Slowly drowning in ecstasy Everything comes in focus And the seasons changing The icy breath of winter freezes rain Bringing death to all around me Still, I’m cradling the pain Sometimes I’m lonely,. and I can’t tell…
Undun – Casus
Silence settles in around the chaos I have born All around is a maelstrom of emotions I can feel it closing in The calm before the storm Closer, stalking into me Until I’m spinning out of control The tides of fate wash in around me I’m caught within the undertow So far away but I…
Undun – Caged
Your iron bars, can’t hold me in, can’t keep me here. Your not so strong, without my strength, without my fear. You can’t hold on, once I break free, there’ll be no tears. Chorus Can’t you see the desire that’s driving me I can’t be everything that you want, me to be Now your crossing…
UNLV – Work That Thang
Uh-oh uh-oh, uh-oh Rule one, gotta have her shaped like a bottle Two, then you gotta walk like a model Three, then you gotta show me you can wobble Work That Thang Rule one, gotta have her shaped like a bottle Two, then you gotta walk like a model Three, then you gotta show me…
UNLV – Wild Out
Wild Out Crazy Time! Whoa (My Dawgs) Whoa, Whoa, Whoa, (OK) Whoa, Whoa (yo,yo,yo), Whoa, (yo, yo, yo) Whoa, (yo) WHoa, (yo) Whoa, Whoa Chorus 1 Wild Out!! (cmon) Wild Out!! (uh huh) Wild Out!! (If ya glad that L-O-X is Ruff Rydin now!!, cmon niggas) Wild Out!! (whooo, what, what) Wild Out!! (wild out,…
UNLV – Uptown 4 Life
MAAAAAAAAAAAAN!!!!!!! We need to run that….U.P.T. FOR LIFE!!!!!!! [Yella] Damn nigga! [Chorus-Yella, Lil Ya, & Tec-9] Get Into It With A Nigga Gotta Tote My Gun (WE LIVE BY THE GUN, WE DIE BY THE GUN) Get Into It With A Nigga Gotta Tote My Gun, It’s plain to see, you can’t change me I’m…
UNLV – Things Got Wild
Tell ya bout this time things they got wild They got wild they got wild they got rowdy So let me tell you about this time things they got wild They got wild they got wild they got rowdy Verse 1 {Yella Boy} I was creepin’ through Newtons gave my boy some fuckin’ dap I…
UNLV – There Dey Go
Master P)-talking Uh huh, little somethin somethin for my tru niggas in New Orleans, Tulsa, Oklahoma, Richmond California, Detroit Michigan, Oakland, Frisco, Virginia, Arkansas, Fresno, Kansas, Tennessee, Sacramento, Treeport, Omaha Nebraska, Texas, Chicago, Louisville, Kentucky, Illinois, Alabama, D.C., Albakurcky, Dallas, New Mexico, Atlanta Georgia, Mississippi, Cleveland, Seattle, St. Louis, Denver Colorado, Pheinox Arizona, Indianapolis, Flordia,…
UNLV – Tec-9 What Ya Like
Chorus Tec-9 what ya like I like a nasty bitch Tec-9 what ya like I like a freaky bitch Tec-9 what ya like As a matter of fact i like a I bitch who ain’t afraid to suck the bozack Verse One {Tec-9} Back on that ass with a grove to make you move Best…
UNLV – Straight Out Tha Gutta
Verse One: {Tec-9} Straight out tha gutta they label a nigga As a problem to the other side but they just Want to take me for a ride you ask the question on Why I like to use the “N” word Well that’s the only way a nigga is heard Now I’m young and I’m…
UNLV – Shake Shake It
Still got a lot of dog bitches on my list Who be fuckin’ for office and under cover suckin’ dicks I rapped about ’em back in my first rhyme I’m a kick it once again because they still on my mind I’m kickin’ it on them hoes them dog ass hoes I’m kickin’ kickin’ kickin’…
UNLV – Rape U 4 Your Life
Mac Melph Calio gonna rape you for yo life ya bitch you Believe Dat Yeah! Chorus Chillin’ on the set wit the fully automatic tec Ya better back up off before I rape ya for life ya bitch Chillin’ on the set wit the fully automatic tec Nolia soldiers the melph boys the melph boys…
UNLV – Pussy C’Mon to Me
Pussy c’mon to me pussy c’mon to me pussy Pussy c’mon to me pussy c’mon to me pussy Pussy c’mon to me pussy c’mon to me pussy Pussy c’mon to me pussy c’mon to me pussy Pussy c’mon to me pussy c’mon to me pussy Verse One {Yella Boy} Pussy weigh uptown (uptown) Pussy weigh…
UNLV – Pop ‘Em Up
{U. N. L. V. Talking} Wusup! to my nigga Kel, Third Ward is the motherfuckin’ house Mac Melph Calio, R.I.P. Pimp Daddy, Kilo ya with me, wusup Bryce hahahaha Chorus: {Tec-9} Pop ‘Em Up, Pop ‘Em Up Watch ’em bleed to death Ya played with the Tec-9 now ya takin’ yo last breath Chorus: {Lil’…
UNLV – Pocket Full of Furl
Where the furl nigga? Where the earl nigga? Gonna get ya fuckin’ mind right. Tell me where the furl nigga. Where the furl nigga? Gonna get ya fuckin’ mind right. Where the furl nigga? Where the furl nigga? Chorus: I got a pocket full of furl! (Hello!) So won’t you go and get the earl!!…
UNLV – Playa Hate’n
Why is everybody player hate’n me I guess it cuz, I”m ballin’ in that U.P.T. It’s the incredible, un-takeable T-E-C and A lot of you nigga’s wanna be like me Why is everybody player hate’n me I guess it cuz, I”m ballin’ in that U.P.T. It’s the incredible, un-takeable T-E-C and A lot of you…
UNLV – No Struggle No Progress
{Tec-9} I don’t like to dream about gettin’ paid No time for slippin’ no time to get laid Got to get mine, get it with the Tec-9 Nigga’s on the come up, come up, come up Ya see, time’s ain’t gettin’ no better my momma Want to take on another job, but I won’t let…
UNLV – Nigga I’m bout It
{Talking} Motherfuckers I got kids, I don’t them listenin’ to that bullshit Fuck the niggers! motherfuckers need to stop How can you call yourself a nigga and be proud of it Chorus: {U.N.L.V.} It’s an Uptown thing and we bout it Partners-n-Crime motherfuckers you ain’t bout it It’s an Uptown thing and we bout it…
UNLV – My Pump
Try to use his nine but his nine wasn’t workinStarted bangin’ with his pump and the bitch started twerkinTry to use his nine but his nine wasn’t workinStarted bangin’ with his pump and the bitch started twerkin {Lil’ Ya} I put you hos on the map with my dick Then I stuck my nine in…
UNLV – Much Respect
Regional Manuel AKA Tec-9 stay strap keep a blunt Don’t give a fuck about one time(ha) jumped six But now he’s out gettin’ paid(ha) Yella’s doin’ the bow So is Tec and the Lil’ Ya damn it must be a dream I’m a born entertainer he’s a lyrical fiend Three black brother’s love each other…
UNLV – Manny Fresh Mix
It aint ove yall i got some shit on my chest these niggas bittin beats given me reasons to flex, you know they know when we catchem we gon bag em’ tie them clowns up 3rd wall stockem’ we gon dragem’ threw the fuckin river shit is realer than it ever been, them suckas playin…
UNLV – Mac Melph Calio
Now everybody’s talkin’ about they run it and that war shit, But they never seen a playa tellin’ to y’all the real hit, Brace yourself, protect y’allself, Cuz I’ma take a journey to that three and I’ma start in the Melph Chorus (UNLV): From the Mac to the Melph to the Calio…. I carry six…
UNLV – Low Down & Dirty
Goin’ for it all I want to ball fall So give me some chip’s, I got’s a Motherfuckin’ nine on my hip, I’m pissed, ain’t nothin’ shakinShit’s slow like before once again I’m on the come up bro. Called Yella out his house Man, we got money to make Scooped Tec off Infaret Then we…
UNLV – Local 580 (Fuck Tha Police)
.G.} I’m runnin’ from the police they after me I ain’t goin’ down try’na fix me with a case Try’na strap me in that underground Runnin’ and shakin’ it I’m movin’ like the runnin’ man Tec’s in my chest and Amide in my fuckin’ hand B.G. on a run peepin’ out a fuckin’ alias Busters…
UNLV – Local 580
Ghetto ass nigga and I’m true to the game I had an fucked up childhood but that’s not to blame The way I’m from they got my name on the wall My name on the wall because I got big balls Niggas round my way say I ain’t nothin But I’m down wit my hood…
UNLV – Jazzy Bitch
I can never run out of bitches to right about it My forget they name but I got game That’s how I get them out I told ya bout Demetrice, Evet, and Sabrina Never gave you the low on this stank hoe Katrina I seen her, walkin’ out the Melph by herself She’s a bad…
UNLV – Hood Mac
Twenty seven twelve that’s where I dwell But you had to have heart to be down From the start cuz a nigga didn’t play That hoe shit if you got jacked you had to Strap and that’s a rap bitch Cuz gee’s are gee’s and youngsters are hustlers You come up in the third bein’…
UNLV – Hike
All the gangsters out that third stop That mutherfuckin’ bullshit don’t you Know you dissin’ a U. N. L. V. theme bitch Cash Money productions comin’ at you Comin’ later on the Eddie Bow part 2 First I got two bags of weed it’s not That easy to lie again here I go again With…
UNLV – Head No Screws
I got a head but ain’t no screws in it I went through a stage, some people call it a mental phase Nigga, I got a head but ain’t no screws in it I went through a stage, some people call it a mental phase Verse One: {Lil’ Ya} In the beginning’ I was fuckin’…
UNLV – Got a Lot of Love
Verse One: {Lil’ Slim} Growin’ up in the hood thinkin’ everything Gonna be all right but it’s the nine to the four and Brothers takin’ yo life I’m pourin’ brew on the curve For my hommies my nerve They gettin’ popped with the gat so I guess they got served Now slippin’ in the hood…
UNLV – Go D.J.
{CHORUS} GO DJ, THATS MY DJ GO DJ, THATS MY DJ DON’T U BRANG NO WEAPONS, KNIVES,AND GUNS GO DJ, THATS MY DJ {REPEAT 2xS} VERSE 1 I WALK IN THE CLUB EVERYTHING GOT STILL MOUTH PIECE ON SHINE OUTFIT ON KILL BUT STILL I PRECEED TO MAKE MY WAY TO THA BACK BCUZ I…
UNLV – Eddie Bow II
[Yella] I told y’all Come and lay the arms for Eddie Bow part two They still sweatin’ so hard, and it’s a shame they need more Cuz way back in the days they just needed three or four But now it’s 95 and I don’t need to show you how I know you know the…
UNLV – Drag Em ‘N’ Tha River
[Yella] You fake cheerleadin’ bitch! You want a nigga like me to beware, ha? I’ma show you some spokes right now, you bitch you [Tec-9] Take them braids out his head Yella [Chorus-Yella & Tec-9] I’ma drag him from tha river dump his body in Chucks yard Leavin’ a note around his neck readin’ BAD…
UNLV – Don’t U Be Greedy
{Yella Boy} Me rat a tat, tat tat tat, on you dog hoes Me rat a tat, tat tat tat, on you dog hoes Twerk all right getty up Eddie Bow Bounce for that Outfit twerk for that Elflic Brawl for that Polaroid then go get ya two slugs I don’t have nothin’ if I…
UNLV – Come Up
Well I’ma do it like this, I’m obligated to bust rap’s and peel cap’s For snap’s in order for me to let go my flow I gained from my Nigero say five or six year’s ago so know ya got’s to break All the bigger nigga’s, now as I rome through my closet I’m comin’…
UNLV – Chill and Hussle
It’s that nigga of the block call me the hood mac Down to make some snaps so what’s the haps? Do I need the strap? Will somebody give me a extra clip? Cuz I’m a need it if these niggas try to trip They might even try some of that funny shit If they do,…
UNLV – Cash Money Groove- Fuckin’ Right- All Right
{Tec-9} If ya done with Ca? Money just holla at a nigga If ya done with the “U” just holla at a nigga If ya down with the Three won’t cha just holla at a nigga If ya down with Pimp Daddy just holla at a nigga If Ya down with Lil’ Ya won’t cha…
SON YORUMLAR